понедељак, 19. март 2018.

ROMANTIC WHITE BOUSE - ZAFUL

Ljudi moji, koliko mi se samo sviđa ova bluzica koja mi je stigla sa sajta ZAFUL. Preslatka je, zar ne?! Dopada mi se apsolutno sve, i izgled, kroj, kako mi stoji, materijal. Prezadovoljna sam!
Materijal je baš fin, nije nki vrhunski kvalitet, ali zadovoljavajući.
Bluzica mi se na sajtu svidjela čim su je dobili, i naručila sam je prvom prilikom i opet nijesam bila sigurna šta će mi stići, ali sam baš prijatno iznenađena. Sva je romantična i slatka. Može se bez truda odlično izgledati, samo ako se obuče na obične npr crne farmerke, a da ne spominjem u drugim bojama, ili na usku suknju do koljena. Ma ima mnogo načina da se iskombinuje.
Ima ove kao pahuljice po sebi a malo je prozirna, i karneriće oko vrata i na rukavima i na prednjoj strani.
Ako vam se sviđa, evo linka do nje, i trk nije ostalo još puno komada - OVDJE.


Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom od 10% OFF  za sve vas:

                                                      ZafulChen 

                                                     Zaful Womens Day 2018 Special Promotion 







Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...