четвртак, 6. април 2017.

Dresslily Wishlist

Pozdrav svima!

U ovom postu ću vam predložiti neke moje favorite sa sajta Dresslily . I  meni je bilo teško da se odlučim. Ali da bih olakšala sebi, riješila sam da suzim izbor na haljine... pošto dolaze vrelii dani.  Mada mi ni tu nije bilo lako, jer imaju veliki broj divnih haljina. Pogledajte OVDJE.

A sada da vam pokažem šta sam ja to izabrala!


Sviđa mi se print... boje... rese... divna je! Možete je naručiti OVDJE. Ima i u plavoj boji OVDJE.


Predivna bijela haljina, tako romantična.... nemam riječi. Možete je naručiti OVDJE.


                                                                       OVDJE


                                                                        OVDJE


                                                                       OVDJE


Kako vam se sviđa moj izbor?
Do sledećeg posta!

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...