среда, 14. јун 2017.

Tiny Floral Blouse - ZAFUL

Pozdrav svima!

Evo me sa još jednim postom u saradnji sa sajtom ZAFUL. Ovog puta u pitanju je jedna preslatka bluzica, sa sitnim cvjetićima, u nekom boho stilu. Nešto nijesam primijetila, kada sam naručivala, da su rukavi dosta pufnastiji. To je sada u trendu, ali malo se osjećam čudnije, vjerovatno dok se naviknem. Slatko mi je, ali nijesam navikla. :) Što se matrijala tiče, moj neki utisak je da je solidan, ali opet nije toliko ni loš.
U svakom slučaju, bluzica je neodoljivo preslatka. ROMANTIČNA! A ja to baš volim!
Kako se vama čini? I imate li neku ideju, kako bih mogla da je kombinujem?
Ako je i vama preslatka, možete je naručiti OVDJE.
Cijena je $ 22. 99.

Zaful 3rd Anniversary blog giveaway


My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store Zaful is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/

Who doesnt love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my nameMy sweet escapeafter participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!


Many thanks!










A ovdje pogledajte odličan izbor haljina :

                                                      bodycon maxi dress

Do sledećeg posta!

2 коментара:

  1. So beautiful! Thanks for your comment in my blog, I'll be happy if we start to follow each other!

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  2. Bluza je predivna. Jako mi se dopada...

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...