уторак, 18. јул 2017.

Rosegal wishlist

Pozdrav svima!
Volim za vas raditi wishlist-e, iako mi je kao zadatak, usklopu saradnje, jako mi je zanimljivo birati predloge za vas. Znam da će nekom pomoći ko je u nedoumici. Takva sam i ja često!
Ovog puta radim wishlist-u i biram stvarčice sa sajta Rosegal. Na sajtu imaju, zaista, predivan izbor.
Ovog puta sam za vas izabrala neke slatke, leprsave haljinice. Suzila sam izbor na haljinice, ali je takođe bilo teško odlučiti se. Pošto smo u sred ljetnje sezone, vrućine su nesnosne, najbolje rješenje je navući nešto lepršavo na sebe. Nadam se da vam se dopada moj izbor.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:

                                                                  Rosegalxie




                                                           casual scoop neck floral print


                                                       high low hem flowy cami


                                                          mesh embroidery sheer dress with



                                                             floral print flounced summer dress


                                                                  spaghetti strap tiny floral print


                                                                   printed off the shoulder mini

Kako vam se čini moj izbor?

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...