уторак, 18. јул 2017.

ZAFUL wishlist

I evo nove wishliste!
Ovog puta je izbor sa sajta ZAFUL. Meni najdraži sajt! Na sajtu možete naći najslađe moguće stvarčice, i sve što se nalazi u radnjama možete naći na sajtu, najnoviji trendovi!
Nijesam neko ko nosi rompere, ali su mi jako slatki. Pa sam odlučila da za vas izaberem nekoliko komada.
Nadam se da će vam se svidjeti moj izbor!
Romperi su takođe savršen izbor za vrele ljetnje dane! I najbolje kod njih, kao i kod haljinica je što ne morate puno da se trudite, samo ga navučete i eto predivnog autfita bez imalo truda!

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:

                                                     Zafulxie10 






                                               striped spaghetti strap back knotted romper


                                                           lace trim tie shoulder romper with dot


                                                              floral belted off shoulder romper


                                                               lace panel floral print cami romper


                                                             floral print self tie cami romper


                                                              floral print flare sleeve romper

Kako vam se čini moj izbor?

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...