четвртак, 10. август 2017.

Floral Embroidered Blouse - ROSEGAL

Pa, ćao svima!
Moram da vam se pohvalim ovom predivnom bluzicom, koju sam izabrala na sajtu Rosegal. Već godinu dana se razmišljam da li da je naručim, obzirom da ne nešto kraća i ipak se odlučim da je uzmem, jer znam da ću žaliti. Tako žalim za jednom crnom, takođe je imala predivan vez. Zara je imala ovu bluzicu. Ovaj vez mi je neodoljiv, i sva je vintidž.
Odličnog je kvaliteta, prezadovolnja sam. A pošto je nešto kraća, poželjnije ju je nositi uz neke dublje farmerke ili pantalone, kao i suknju. Ja ću takođe gledati da je uparujem sa prslucima ili mantilićima preko, pošto se nelagodnije osjećam u karćim stvarima.
Evo linka bluzice OVDJE.



Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:
                                                             
                                                               Rosegalxie


Uživajte u kupovini!


                                                                 












Do sledećeg posta!

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...