уторак, 15. август 2017.

Rosegal wishlist

Evo još jedne wishliste! :)

Ovog puta u pitanju je sajt Rosegal. Sajt sa kojim uspješno sarađujem već neko vrijeme, i koji mi šalju divne stvarčice. Ovaj sajt je najbolji što se tiče poštarine. Nećete je naplatiti koliki god iznos bio vaše narudžbine. Što je zaista odlično!
I kao što sam počela, tako ću i nastaviti da pišem wisliste u duhu početka nove školske godine. To je doba kada đaci posebno obnavljaju svoj garderober duksićima, košuljicama, džemperićima...
Pa možda vam moja wishlista bude od kolike tolike pomoći!


Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:
                                                              
                                                               Rosegalxie

Uživajte u kupovini!


                                                                       floral embroidered denim jacket


                                                                      letter print drawstring hoodie

                                                           
                                                                  patched distressed jeans


                                                                   color block faux leather flat
                                                               emoji unicorn print backpack

Do sledećeg posta!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...