понедељак, 14. август 2017.

Long slive maxi dress - ZAFUL

Evo obećanog posta!

Kao što sam već rekla u prošlom postu, evo te druge duge cvjetne haljine sa sajta ZAFUL .
Kao što vidite, za razliku od one ova je dugih rukava, i cvjetni print je pastelan. Ova je takođe dosta boljeg kvaliteta od one. I za razliku od one haljine, ova ima postavu, ali jako tanku, a takođe je materijal haljine jako tanak, pa je i ona prozirna. I njoj ću morati da mijenjam postavu!
Pored svega toga, zaista je neodoljiva, lagana i lepršava. Volim ovaj njen romantičan izgled.
Nijesam imala nijednu haljinu dugih rukava.
Naručila sam je u L veličini i knap je(inače sam M). Cijena je $19.99.
Možete je naručiti OVDJE .


Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:

                                                     Zafulxie10 

Pa uživajte u kupovini!









Do sledećeg posta!

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...