недеља, 29. октобар 2017.

Embroidered Cardigan - ROSEGAL

Pozdrav svima!
Dobila sam ovaj kardigan sa sajta ROSEGAL. Što se kvaliteta tiče, odličan je. Kardigan je mekan i baš topao, jako prijatan, tako da sam baš zadovoljna. Jedino što mi smeta su džepovi, nekako zbog toga izgleda nabudžano, i dodaje u predjelu bokova. Pa će  ih majka, najvjerovatnije, maći.
Kada je stigao, užasno je neprijatno mirisao. Poslije pranja je nestao neprijatan miris, iako sam mislila da nećeposlije prvog pranja, jer sam čak neke stvari koje su se osjećale puno manje morala još jednom oprati.
Ima pufnaste 3/4 rukave, manje šliceve sa strane.
Cijena je $ 24. 08. Imaju ga pored ove i u maslinastoj, sivoj, bež i crnoj boji.
Ako vam se dopada, evo linka  OVDJE.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:
                                                              
                                                    Rosegalxie


Uživajte u kupovini!















Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...