петак, 27. октобар 2017.

Tassels Crossbody Bag from GAMISS

Evo me, konačno!

Ima već neko vrijeme kako su mi stigle stvari sa sajtova, ali sam u nekoj gužvi tako da nijesam stigla da uradim postove. Tako da ću vas ovih dana zatrpati postovima! :)
Lično, volim da vidim šta to vi kupujete, dobijate... jer tako dobijem inspiraciju šta bih to mogla kupiti.
U ovom postu vam pokazujem ovu prelijepu torbicu sa sajta GAMISS . Cijena je samo, ali SAMO
$ 10.35.
Nijesam znala šta da očekujem, obzirom na cijenu. Ali sam oduševljena, zadovoljna, i tome slično :)
Ima rese i nitne. Poklopac je od prevrnute kože, dok je ostalo od obične ( naravno, eko kože).
Na sajtu imaju, pored crne takođe i u zelenoj i dvije nijanse braon boje.
Evo i linka OVDJE.


Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:


                                                        GamissXie10


                                                     







Do sledećeg posta!


1 коментар:

  1. Super izbor. Torba je bas slatka. :)

    Ako zelis pogledaj novi post na mom blogu: jaatotako.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...