понедељак, 30. октобар 2017.

Stripes - ZAFUL

I evo poslednjeg posta za danas.
Ova prugasta bluzica je sa sajta   ZAFUL . Bila je poslednja i eto ja požurila da je naručim, da kojim slučajem ne prođe i pravo da vam kažem, bolje da nijesam:). Naručila sam M veličinu, i baaaš mi je mala, jedva da sam i stala u nju, a i materijal je čista sintetika. Jedino što ovako stvarno lijepo izgleda.

Evo i linka OVDJE.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:

                                                     Zafulxie10 









4 коментара:

  1. Odlican post.Mnogo mi se svidja izgled bloga draga.Inace cjenim trud i rad ulozen u blog.Super avelepo receno.Ukoliko zelis postaviti bilo kakvo pitanje za moj post koji sledi Q&A na mom zadnjem postu mozea postaviti bar pitanja vezano ,ma sta god.Jedan srdacan pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,bluzica je divna,zapratila sam te ,ako zelis uzvrati.

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. slatka majica :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...