недеља, 29. октобар 2017.

Suede trench coat - ROSEGAL

Ovaj mantil od prevrnute kože sam naručila za majku na sajtu Rosegal. Imam sličan, i pošto se majki moj dopao, riješila sam da i nju obradujem ovim. Razlika je što je moj svjetliji, duži, i postava je u drugoj boji, dok je ovaj deblji i mekaniji. Možete vidjeti u ovom postu OVDJE. Majka je prezadovoljna i jako se obradovala, što me čini srećnom!
Izvinjavam se ako se lošije vidi, nije imao ko da me slika, a žurim sa postovima, tako da je ovako kako je. Takođe, meni je malo veći. Dok je njoj knap. Ostao je samo u XL veličini ( i ovaj je ). A cijena je $ 40.68.
Mantil možete pronaći OVDJE.


Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:
                                                              
                                                               Rosegalxie

Uživajte u kupovini!









2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...