субота, 28. октобар 2017.

Flower coat from GAMISS

Pozdrav svima!
Evo novog posta :) Pokazaću vam najdivniji cvjetni kaputić koji sam dobila sa sajta  GAMISS . Veliki sam fan ovog vintidž cvjetnog printa. I jako me je obradovalo kad sam ugledala ovaj kaput. Odmah sam ga naručila, međutim, u periodu od naručivaja bila sam u fazonu da je prešaren i plašila sam se da li će ići uz mene.
I kada je stigao, oduševila sam se! PREDIVAN JE! Boje su baš jesenje, i uživo je 100 puta ljepši. Odlično stoji i uopšte se nijesam pokajala što sam ga izabrala.
Posebno mi se svidjelo, što nije prikazano na sa sajtu, je što možete nositi sa reverima i ruskom kragnom.
Naravno, cijena je takođe odlična, samo $ 23.87.
Ako vam se dopada, možete ga naručiti OVDJE

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:


                                                      GamissXie10













Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...