недеља, 25. фебруар 2018.

BUCKET BAG from GAMISS

Ova torba je predivna! Naručila sam je na sajtu GAMISS.
Dugo sam se dvoumila oko boje, ove crvene ili zelene, a pored njih mi se jako dopadaju i svijetlo braon i crna, ali su mi bile potrebnije zelena ili crna, pa sam makar tako sebi olakšala u odluci. A kada sam donijela odluku da naručim baš ovu crvenu, rekoh ako budem zadovoljna ovom, naručiću sledeći put i zelenu. :)
I šta da vam kašem, predivna je, baš sam zadovoljna i naravnoooo da ću da naručim i zelenu. Ma, želim je u svim bojama, ali da ne pretjeram i budem koliko toliko skromna. :)
Materijal je nešto kao prevrnuta koža, tvrđi materijal, samo što sam očekivala da je nešto veća, a u stvari je manja torbica.  Ima ove zlatne detalje, što je čini još ljepšom.
I zaista je jako jeftina, i vrijedi svake pare!
Cijena je samo $ 14.96. Nažalost, trenutno na sajtu nemaju u ovoj boji, ali evo linka u slučaju da je vrate OVDJE. A evo i linkova u drugim bojama : CRNAZELENA i BRAON.

                 
                                                   Gamiss Spring clothes 2018Promotion


Sa ovim kodom imate popust od svega  10% OFF 

                                                          GamissChen                                                                                                   












Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...