понедељак, 26. фебруар 2018.

PLAID PANTS - GAMISS

Evo još jedne stvari u ovom printu, koji je zavladao. Nemam pantalona, baš mi fale, uglavnom nosim farmerke. Pa sam riješila da izađem iz svoje konfort zone. 
Ove pantalone su mi stigle sa sajta GAMISS. Sviđaju mi se! Materijal je odličan, kroj kakav bi i trebao biti. Stvarnoo sve pohvale. Još ja da se naviknem da nosim pantalone. Volim što sad mogu da se super spare uz bijele patike, bajkersku jaknu i slično. A ppored toga i elegantno. Tako da baš mpgu fino da se iskoriste. Više mi se dopadaju prugaste, ali njesam našla na sajtu. 

Takođe imaju i u sličnoj nekoj nijansi. Moje su u veličini L.
Ako vam se dopadaju, evo linka OVDJE.

                  
                                  Gamiss Spring clothes 2018Promotion


Sa ovim kodom imate popust od svega  10% OFF 

                                                          GamissChen                                                                                                   






1 коментар:

  1. Amazing pants.
    can I ask you the email you have contact to work with them?
    Thanks,Lucia.
    https://goldbeautyyy.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...