недеља, 25. фебруар 2018.

TOTE BAG from GAMISS

Ovu torbu sam naručila za majku. Naručila sam je na sajtu GAMISS.
Pa prosto mi je žao što je nijesam naručila za sebe, jer je predobra!
Mama, čuvaj torbu, može da ti nestane! :)
 Nešto je manja nego što smo očekivale, ali nema veze! Kvalitet je odličan, prezadovoljne! Čvrsta je, ma baš dobra torba za male pare. Koštala je svega $ 18.80. Pored ove predine nijanse ljubičaste, na sajtu imaju i u crnoj, teget, crvenoj, sivoj i bordo boji.
Ako se i vama dopada, evo linka OVDJE. A ja sam sigurna da ću i za sebe naručiti jednu, da ne bih krala majkinu! :) Uživo je tamnija i mnogo ljepša boja, nego na fotografijama!

                 
                                                   Gamiss Spring clothes 2018Promotion


Sa ovim kodom imate popust od svega  10% OFF 

                                                          GamissChen                                                                                                   









Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...