субота, 24. фебруар 2018.

KEY CHAIN from ROSEGAL

Pozdrav svima!
U ovom postu ću vam pokazati šta mi je to stiglo sa sajta Rosegal. To su ova dva privjezka za ključeve koje sam naručila kao poklončiće braći. I baš su se obradovali i jako im se sviđaju.
Odličnog su kvaliteta, tako da neće zarđati, kao što nppr. neki njihov nakit zna. Tako da sam odševljena i zaista mislim da sam dobro izabrala. Pa ako bi i vi rado obradovali nekog svog, brata, dečka, druga, smatram da je ovo odličan izbor. Ako ne baš ovi onda neki drugi, jer su cijene baš pristupačne.

Ovaj, gitara privjezak je koštao samo $ 1. 63. Možete ga pronaći ovdje OVDJE .








Ovo slatko krmence košta svega $ 4.13. Možete ga pronaći OVDJE.






1 коментар:

  1. Mnogo mi se dopadaju privjesci, pogotovo ova gitara. To je sigurno nešto što bih držala na svom ključu ❤️❤️❤️

    I follow you ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...