понедељак, 26. фебруар 2018.

Knee-Length Boots - ROSEGAL

Mnogo volim ovakve čizme, iznad koljema, ravne. Kad sam ih ugledala, rekoh to je to, moram da ih imam! Međutim, imao je samo veći broj i to me uopšte nije pokolebalo u odluci da ih naručim.
A trebalo je, jer su mi velike. Što se njih tiče, jedino što mi se ne sviđa je đon koji je plastičan. Ostalo je baš super, i prelijepo izgledaju. Materijal je od kao prevrnute kože, a gornji dio je tanan kao čarape. Kad se obuju, predivno izgledaju. I zato mi je baš žao!
Nažalost, nema ih više na sajtu a ako restokuju evo linka OVDJE.


Imam za vas kupon od  10% OFF                                                                                                   
                                                        RosegalChen                                                                                                                                                                                                                                      


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...