четвртак, 22. март 2018.

BLACK BAG - GAMISS

Ovu torbicu sam dobila sa sajta  GAMISS .
Naručila sam je za sestru. I to mi je druga torba koju sam naručila za nju.
Prva nije stigla, isto sa ovog sajta. Naručila sam je prije 2 mjeseca. I ne ovaj model, već drugi. Pošto ta nije stigla, naručim ovu. I nešto se nije dalo da bude sve potaman, ova je stigla ali sa većim felerom. Na naličju ima isječenu liniju na sred torbe od nekih 10ak cm. I to me je baš razočaralo.
Osim toga, torba je sasvim ok za te pare. Stizale su mi i kvalitetnije a ista cijena, ali ok je. Ovo je izgleda bila i poslednja na sajtu, ali evo linka ako je restokuju
OVDJE. Možda budete imali više sreće od mene! :)

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom  10% OFF za sve vas:

                                             GamissChen

                               Gamiss Spring clothes 2018Promotion







1 коментар:

  1. Izgleda predivno. Stvarno mi se dopada. Obožavam ovako jednostavne torbe, a posebno ako su crne ^_^
    Želim ti ugodan vikend :*

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...