петак, 16. март 2018.

GAMISS LEOPARD SCARF

Iako zima već prolazi, naručila sam ovaj šal na sajtu  GAMISS . Pa, valjaće za narednu zimu, zar ne?!
Jer mi se baš puno sviđa. Premekan je, debeo, odličnog kvaliteta. Jedino što ima oblik kvadrata, kao ćebence, i meni su takva šala baš nezgodna, više volim ona pravougaonog oblika, duga, klasična.
Ali dobro, barem znam da će me ugrijati, ogromno je i baš grije. Nema zime sa njim! :)
Ako volite velike šalove, i ako ste ljubitelj leopard printa, takođe ako bi da se zagrijete tokom zime, a da izgledate stilizovano, moje tople preporuke za ovaj šal.
Možete ga naručiti OVDJE.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom  10% OFF za sve vas:

                                             GamissChen

                               Gamiss Spring clothes 2018Promotion










1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...