уторак, 20. март 2018.

BLUE SUEDE JACKET - ZAFUL

Evo me sa još jednim postom za danas. Ovom prilikom ću vam pokazati predivnu kratku jaknicu ili je ovo sakoić od vražje kože, u pastelno plavoj boji, koji mi je stigao sa sajta   ZAFUL  . Ovo je nešto najslađe!
Šta god vidim sa ovim materijalom, to mi se odmah svidi, tako da je to morao biti slučaj i sa ovom jaknicom. Posebno jer ovakav model i boju nemam. Pastelna plava boja mi ide odlično uz ten, a ovaj model mi je onako baš prefinjeniji, a opet se može nositi i svakodnevno, u opuštenim kombinacijama.
Kvalitet je odličan, boja i materijal savršeni. Imate moje tople preporuke.
Možete naručiti OVDJE.
Uživo izgleda mnogo ljepše!
Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom od 10% OFF  za sve vas:

                                                      ZafulChen 

                                                     Zaful Womens Day 2018 Special Promotion 






1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...