субота, 24. март 2018.

POLKA DOTS - GAMISS

Evo, novog posta!
Ovu bluzicu sam naručila za majku, na sajtu   GAMISS .
Majka je oduševljena, takođe i strina, pa sam strini obećala da ću i njoj naručiti jednu. Obje su je probale, majka je krupnija, dok je strina mršavica, a iste su visine, i super im stoji. Naručila sam je u XL veličini.
Kvalitet je odličan, baš smo sve tri zadovoljne! :)
Pored svega toga, cijena je jako pristupačna, svega $ 16. 00.
Tako da je ova bluzica zaista vrijedna tog novca!
Ako bi je naručile za sebe, ili možda mamu, stirnu, tetku... možete je pronaći 
OVDJE.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom  10% OFF za sve vas:

                                             GamissChen

                               Gamiss Spring clothes 2018Promotion








 


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...