среда, 21. март 2018.

STRIPED SWEATER - GAMISS

Stiglo nam je proljeće, ali samo kalendarski! Iako sam mislila da ću ovaj džemper nositi sledeće zime, evo nama hladnijih dana i snijega. Tako da sam iskoristila da navučem ovaj divni džemper koji mi je stigao prije nekoliko dana. Naručila sam ga na sajtu  GAMISS . 
Pravi ljepotan od džempera! Kvalitet je odličan, mekan je udoban, i što je najvažnije grije:). Komotan je i savršen za svaki dan. Ima ove vesele nijanse, da ubiju tamne, tmurne zimske dane.
 Mjerkala sam ga neko vrijeme, ali sam definitivno odlučila da ga uzmem kad sam čula preporuke jedne jutjuberke.
I nijesam se pokajala. Tako da vi imate moje preporuke.
Ako vam se dopada, evo gdje možete da ga nađete OVDJE

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom  10% OFF za sve vas:

                                             GamissChen

                               Gamiss Spring clothes 2018Promotion




Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...