субота, 24. март 2018.

FLOWERS - GAMISS

Evo još jedne bluzice koju sam naručila za majku, na sajtu  GAMISS .
Meni je ova ljepša od one sa tufnicama, ali majki i strini se više sviđa ona, mada su i ovom oduševljeni!
Kvalitet je odličan! Ova je malo prozirna, ima ove karneriće, koji ne idu tačno na ramenima, već malo niže. A ovaj dezen je predivan, ovi cvjetići su tako vau!
Naručila sam je u XL veličini. Cijena je $ 17. 78.
Evo i linka OVDJE.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom  10% OFF za sve vas:

                                             GamissChen

                               Gamiss Spring clothes 2018Promotion








Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...