субота, 24. март 2018.

SUEDE BIKER JACKET - ZAFUL

Ovu jaknu sam dobila još jesenas, ali nikako da uradim post za nju.
Jakna je sa sajta  ZAFUL Volim bajkerske jakne i ovaj materijal, tako da je pun pogodak! Ovo je kraći model. Jaknica je baš kvalitetna. Savršena je!
Tako da vam preporučujem ili ovu ili bilo koju jaknu sa sajta. Baš su kvalitetne, pored jakni i džemperi i torbe. Dok ostalo, kako šta naleti. 
Možete je naručiti OVDJE.
Pored ove boje, imaju i u roze, plavoj, još dvije nijanse smeđe, sivoj i bordo.
Predivne nijanse!

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom od 10% OFF  za sve vas:

                                                      ZafulChen 

                                                     Zaful Womens Day 2018 Special Promotion 








7 коментара:

  1. Ja sam dugo razmišljala da li da poručim istu ovakvu jaknu sa Zafula ili ne, ali sam se ipak odlučila za da i nisam se prevarila. Jakna je odlična, potpuno onakva kakvu sam je i očekivala! Ako imaš vremena posjeti moj blog -> Peany

    ОдговориИзбриши
  2. Beautiful post, dear! I like your blog.
    Would you like a follow for follow both on Blogger and Instagram?
    Tell me in the comments on my blog!

    My blog: https://colourfulmadness.blogspot.com/
    My Instagram: @feimiel

    ОдговориИзбриши
  3. Jakna je predivna! Također, odličan post!
    Zapratila sam te, pa ako bi mogla učiniti isto na mom blogu i pogledati moj post!
    http://ordinarygirlblog1.blogspot.com/2018/07/sve-ispocetka.html
    Hvala!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...