недеља, 17. септембар 2017.

FLORAL - ROSEGAL

Dobila sam ovu najdivniju cvjetnu bluzicu sa sajta Rosegal . Nažalost, nema je više na sajtu. Koštala je samo $6. Što me je i iznenadilo! Baš je jako jeftina.
I nijesam očekivala ništa posebno, pravo da vam kažem, ali sam baš prijatno iznenađena. Materijal je zaista ok. Iz nekog razloga sam mislila da je kraća i da će moći da se nosi samo uz suknje i pantalone dubokok struka, ali ona je zapravo standardne dužine, pa može da se nosi sa regularnim pantalonama / farmerkama.
Ako je kojim slučajem vrate u međuvremenu, ostaviću link da možete da naručite OVDJE.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:
                                                              
                                                               Rosegalxie

Uživajte u kupovini!










Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...