уторак, 19. септембар 2017.

White sneakers - GAMISS

Evo i poslednjeg posta za večeras!
U ovom postu ću vam pokazati ove predivne bijele patike, koje sam dobila sa sajta GAMISS.
Zaista su predivne i baš dobrog kvaliteta, i jako udobne. Cijena ovih patika je $ 25. 41.
Naručila sam ih u broju 40, iako inače nosim broj 38, ali na njihovim sajtovima moram da idem dva broja gore. Falile su mi bijele patike, stare su prije neki dan završile u kantu, a ove su odlična zamjena, i mislim da ću ih slatko iznosati.
Ako se i vama dopadaju, evo linka i trk po njih  ---   OVDJE.

P.S. Izvinjavam se jer ih nijesam upertlala. Izgledale bi puno ljepše.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:

                                                            GamissXie10














Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...