петак, 22. септембар 2017.

Rosegal wishlist

Evo još jedne wishliste! :)

Ovog puta u pitanju je sajt Rosegal. Sajt sa kojim uspješno sarađujem već neko vrijeme, i koji mi šalju divne stvarčice. Ovaj sajt je najbolji što se tiče poštarine. Nećete je naplatiti koliki god iznos bio vaše narudžbine. Što je zaista odlično!
Ja sam naručila neke predivne stvari, i sa nestrpljenjem čekam da mi stignu.
O čemu se radi, vidjećete već! Ali prvo wishlista, nekim meni odličnim komadima.
Pa možda vam moja wishlista bude od kolike tolike pomoći!


Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:
                                                              
                                                               Rosegalxie

Uživajte u kupovini!






                                                                  longline sequins cardigan


                                                                          striped layered flare sleeve knit


                                                             long sleeve scalloped hem asymmetric


                                                          cowl neck oversized pullover sweater


                                                           drop shoulder sleeve choker sweater

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...