петак, 15. септембар 2017.

PINK BIKER JACKET - ZAFUL

Pozdrav svima!
Stigao mi je jedan predivan paket sa sajta Zaful. I upravo ova bajkerska roze  jaknica je jedna od stvari koje sam izabrala. Predivna je! Kvalitetna je i zaista odlično urađena.
Pored ove roze, na sajtu je dostupna u plavoj, žutoj, bordo i crnoj boji. Pravo da vam kažem, bila sam na muci u izboru boje, prije svega između plave, žute i ove. Pošto crnu već imam, a takođe i crvenu, pa ajde bordo sam onda eliminisala. A opet i kad bih uzela neku bordo, nije to ta boja koju želim.
I odluka je pala na roze, eto možda najviše jer mi ta nijansa najbolje ide uz ten. :)
Morala sam nekako da se odlučim. :) A takođe na sajtu imaju od prevrnute kože a želim i njih. Pa ne isključujem mogućnost da ću uzeti makar još jednu. Uh, evo priznajem, slaba sam na bajkerske jakne! :)
Možete je naručiti OVDJE. Nećete se pokajati! :)


Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:

                                                     Zafulxie10   













Do sledećeg posta!

5 коментара:

  1. WoooooW Vrh je jakna, i boja i sve♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. wow lovely jacket:)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Jako mi se sviđa jaknica i sama sam ju planirala naručiti ,ali nisam neki tip koji je za naručivanje preko interneta ,ali svakako prekrasna jaknica!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odusevljena sam jaknom, nadam se da cu je nekada kupiti 😊

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...