недеља, 17. септембар 2017.

Rosegal blouse

Ovu bluzu sa sajta  Rosegal sam naručila za moju majku. Baš odavno joj je zapala za oko, i konačno sam joj naručila. Prezadovoljna je i već je oblačila par puta. Materijal je dobar. Naprijed je nešto kraća, dok je pozadi duža. Print mi se baš presladak. Rado bih je naručila za sebe, ali je ostala samo u XL veličini. Tako da ću ja ovu nekad pozajmiti, i planiram da je upasam u farmerke, i tad neće izgledati toliko velika na meni. Tačnije, već sam je tako probala. :)
Evo linka OVDJE.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:
                                                              
                                                               Rosegalxie

Uživajte u kupovini!











3 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...