понедељак, 18. септембар 2017.

Gamiss sunglasses

Pozdrav svima!
Evo novog posta :)
U ovom postu ću vam pokazati ove naočare sa sajta Gamiss .Predivne su, inače znate već, kopija Celine naočara.
Odlične su, nijesu ona odvratna plastika, već su baš  dobre. Inače sam vidjela, prije nego sam ih dobila, da su ih ljudi nahvalili. Za te pare, odlično, zaista!
Dostupne su i u svjetlijim nijanasama. Pa kome se kakve više dopadnu, meni su lično ove ljepše. I žao mi je što su im prošle u crnoj boji. Ako ih dobiju, moram i njih uzeti! :)
Evo linka gdje ih možete pporučiti  OVDJE .


Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:

                                                            GamissXie10









Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...