понедељак, 18. септембар 2017.

Rosegal Asymmetrical Trench Coat

Evo me i danas sa par postova sa novom garderobom. U ovom postu ću vam pokazati ovaj tanki asimetrični mantilić sa sajta Rosegal. Na slikama ne izgleda nešto posebno, mnogo je ljepši uživo. A što se tiče kvaliteta, pa onako, očekivala sam da je onaj neki materijal, šifon, tako nešto, međutim nije. Ne umijem ni da objasnim kakav je.
Može da prođe, eto toliko. Ne bih ga naručila da sam znala, ali kad je već tu, mislim da ću ga iskoristiti.
Valjda gdje sam imala nešto drugo u glavi. Sve u svemu, nije toliko loš!
Na sajtu ga više nema, ali evo linka, ukoliko ga vrate OVDJE.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:
                                                              
                                                               Rosegalxie

Uživajte u kupovini!








Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...