понедељак, 18. септембар 2017.

High Waisted pants - Rosegal

Još jedna pružena prilika da obradujem majku sa poklonom, izbor je pao na ove pantalone sa sajta Rosegal.
I utisci su - majka je prezadovoljna. Takođe i ja, i planiram da uzmem i za sebe.
Materijal je odličan, i divno joj stoje. Cijena ovih pantalona je $ 18. 27.
Dostupne su u veličinama od S do XL.
Gledala sam dosta videa na You Tube-u, i baš dosta njih je naručivalo ove pantalone i sve su bila zadovoljne. Tako da smo i mi :)
Evo linka OVDJE.

Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:
                                                              
                                                               Rosegalxie

Uživajte u kupovini!








1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...