субота, 16. септембар 2017.

Gamiss espadrilles

Pozdrav svima!
U ovom postu ću vam pokazati ove divne espadrile sa sajta Gamiss. Mnogo su slatke! Kod njih mi se posebno dopao print. Uz njih obučete neku jednostavnu kombinaciju i bude zaista odlično!
Oduševljena sam kvalitetom, za tako malo novca. Takođe su dostupne u nešto tamnijim nijansama.
Iz mog iskustva kod naručivanja obuće, preporučujem vam da idete za dva broja gore, npr. ja inače nosim obuću u broju 38, a sa njihovih sajtova naručujem 40. Ove espadrile sam naručila u broju 39, jer nije bilo u mom broju, i ipak su male.
Ako su i vama zapale za oko, možete ih naručiti OVDJE.


Takođe, imam jedno malo iznenađenje za sve moje čitaoce. Ljudi sa sajta su bili divni i dali su mi ovaj kupon sa popustom za sve vas:

                                                            GamissXie10








Kako vam se dopadaju?

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...